1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje feelwell.lt taisyklės,
toliau vadinamos taisyklėmis, nustato pirkėjo ir pardavėjo feelwell.lt
tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes elektroninėje
parduotuvėje feelwell.lt (toliau – elektroninė parduotuvė).
1.2. Prašome atidžiai perskaityti šias taisykles. Pirkėjas, pateikdamas prekių
užsakymą, kartu patvirtina, jog su šiomis taisyklėmis susipažino, jos jam yra
aiškios bei suprantamos ir pirkėjas įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti ar pildyti šias
taisykles. Pirkėjo ir pardavėjo santykiams taikomos taisyklės, galiojusios
užsakymo pateikimo metu. Pateikdamas užsakymą po taisyklių pakeitimo pirkėjas
patvirtina, jog su pakeitimais sutinka, jie pirkėjui yra aiškūs, suprantami ir
jis įsipareigoja jų laikytis.
2. Sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo
patvirtinimo apie užsakymo priėmimą išsiuntimo pirkėjui jo nurodytu
elektroninio pašto adresu. Sudarius pirkimo-pardavimo sutartį, šios taisyklės tampa neatskiriama
pirkimo-pardavimo sutarties dalimi.
2.2. Visos sutartys, sudaromos su pirkėjais, yra saugomos elektroninėje
parduotuvėje.
2.3. Sutarties sudarymo vieta laikoma Lietuvos Respublika.
2.4. Pirkėjo užsakyme nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina ir kitos
sąlygos tampa
privaloma ir neatskiriama sutarties dalimi nuo patvirtinimo apie užsakymo
priėmimą išsiuntimo pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
2.5. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti pirkimo-pardavimo
sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu
pardavėjui per keturiolika darbo dienų nuo:
1) daikto pristatymo dienos, – kai parduodamas daiktas;
2) sutarties sudarymo dienos, – kai teikiamos paslaugos.
Išskyrus CK 6.228 (10) strp. 2 d. numatytas išimtis.
3. Prekių kaina
3.1. Prekių kainos Tinklapyje ir Prekių užsakyme nurodomos eurais ir apima
mokesčius, įskaitant PVM ir kitus mokesčius (jeigu jie taikomi). Pardavėjas
siūlo pirkti Prekes Tinklapyje su pristatymu Lietuvos Respublikos teritorijoje.
Dėl to, tuo atveju, jeigu atskiru Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimu, Prekės
pristatomos už Lietuvos Respublikos ir (ar) Europos Sąjungos ribų, pats
Pirkėjas bus atsakingas už mokesčių, susijusių su Preke, sumokėjimą, įskaitant,
bet neapsiribojant, bet kokius importo, muito, PVM ir kitus mokesčius, jeigu
jie taikomi.
3.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti elektroninėje parduotuvėje
parduodamų prekių kainas. Pakeitus Prekės kainą, Pardavėjas nedelsdamas
informuoja apie tai Pirkėją bei suderina su juo tolesnį Prekės užsakymo
vykdymą. Jeigu Pirkėjas su šiame punkte aptartu Prekės kainos pakeitimu
nesutinka, Pirkėjo užsakymas anuliuojamas, o tuo atveju, jeigu Pirkėjas
Pardavėjui jau yra sumokėjęs Prekių kainą ir (ar) Prekių pristatymo išlaidas,
visos šio sumokėtos sumos grąžinamos Pirkėjui.
3.3. Prekėms gali būti taikomos nuolaidos, kurios yra nesumuojamos, išskyrus
atvejus, kai konkrečios nuolaidos ar akcijos taisyklės numato kitaip ir tai
aiškiai nustatyta bei skelbiama Tinklapyje ir (ar) bet kuriame kitame Taisyklių
dokumente.
3.4. Į prekių kainą nėra įskaičiuotos prekių pristatymo išlaidos, jos yra
apskaičiuojamos užsakymo metu ir pridedamos prie galutinės užsakymo kainos.
3.5. Prekės kaina, kurią pirkėjas įsipareigoja sumokėti pardavėjui, yra kaina,
nurodoma pirkėjo prekių krepšelyje užsakymo pateikimo metu.
3.6. Kiekvienu atveju, kai pateikiamas Prekių užsakymas, sudarydamas Sutartį
Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus
siunčiama užsakymo elektroninė PVM sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis.
Sąskaita faktūra siunčiama el. paštu darbo dienomis. Atkreipiame Jūsų dėmesį į
tai, kad tuo atveju, jeigu Pirkėjas yra PVM mokėtojas, privalomai laukelyje
„Komentarai ir papildoma informacija“ turi būti nurodomas ir Pirkėjo PVM
mokėtojo kodas.
4. Prekių pristatymas, priėmimas. Nuosavybės teisė į prekes
4.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu Prekių pristatymo adresu per Pardavėjo
pasitelktą Kurjerį arba į savitarnos siuntų terminalą, tokiu atveju Pirkėjui
atsiimant Prekes savarankiškai. Tuo tikslu, Prekių užsakymo pateikimo metu
Pirkėjas įsipareigoja pasirinkti ir nurodyti tikslų Prekių atsiėmimo
(pristatymo) būdą bei Prekių pristatymo adresą (jeigu pristatoma per Kurjerį).
Taikytinos Prekių pristatymo išlaidos (jeigu taikomas ir (ar) taikomas
priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkto Prekių perdavimo būdo) nurodomos ir
pateikiamos Pirkėjui Tinklapyje Prekių užsakymo metu.
4.2. Jeigu Tinklapyje ir (ar) Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame Prekių užsakymo
nėra nurodyta kitaip, Prekės parengiamos perduoti ir (ar) pristatomos Pirkėjui
per nuo 1 iki 10 darbo dienų laikotarpį. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais
atvejais (įskaitant, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių) Prekių
pristatymas gali vėluoti. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti kitą Pirkėjui tinkantį Prekių pristatymo
terminą arba atšaukti Prekių užsakymą, jei Pirkėjas to pageidauja. Bet kuriuo
atveju, kai Pirkėjas yra Vartotojas, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti jam
Prekę ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo Sutarties sudarymo dienos.
4.3. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių
pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių ir (ar) dėl nenugalimos jėgos
(force majeure) aplinkybių.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pateikti pirkėjui kokybiškas prekes.
4.5. Laikoma, kad Prekės pateiktos (perduotos) Pirkėjui tinkamai, kai
pasirašomas Prekių perdavimą - priėmimą (pristatymą ir (ar) atsiėmimą)
patvirtinantis dokumentas (pavyzdžiui pristatymo paslaugas teikiančio trečiojo
asmens (Kurjerio) pateiktas pristatymo važtaraštis, sąskaita ar pan.). Pirkėjas
patvirtina, jog jam yra žinoma aplinkybė, kad, pasirašius Prekių perdavimą -
priėmimą (pristatymą ir (ar) atsiėmimą) patvirtinantį dokumentą, Prekių
atsitiktinio žuvimo ir (arba) sugedimo rizika pereina Pirkėjui.
4.6. Pirkėjas įsipareigoja prekių kokybę bei atitikimą užsakymui tikrinti
prekių perdavimo pirkėjui metu. Jei perduodamos prekės ar jų įpakavimas yra
nekokybiškas ar neatitinka pirkėjo užsakymo, prekių trūksta, pirkėjas privalo
įrašyti tai sąskaitoje faktūroje. Prie įrašo turi pasirašyti pirkėjas ir
pardavėjas ar jų įgalioti asmenys (pvz. kurjeris), ), taip pat nedelsiant
informuoti apie tai Pardavėją raštu Tinklapyje ar Taisyklėse nurodytais
kontaktiniais rekvizitais, kaip tai aptarta šių Prekių pirkimo-pardavimo
taisyklių 4.7. punkte. Tokiu atveju pažeidimai, atsiradę dėl Pardavėjo kaltės, šalinami Pirkėjo ir
Pardavėjo suderinta tvarka ir terminais. Vėliau pretenzijos dėl Jums perduotų Prekių kiekio ir (ar)
įpakavimo nepriimamos.
4.7. Pirkėjas privalo raštu informuoti Pardavėją apie nustatytus akivaizdžius
Prekių kokybės (pakuotės pažeidimai, kiekio neatitikimas ir pan.) trūkumus
nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną nuo Prekių perdavimo jam
dienos (kitu atveju, praėjus nustatytam terminui, Pirkėjas neturės teisės
pateikti Pardavėjui pretenzijų dėl
akivaizdžių perduotų Prekių trūkumų). Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad
minėtas punktas netaikomas tais atvejais, kai Tinklapyje aiškiai nurodyta, kad
parduodamos Prekės yra su pažeista pakuote ir, atitinkamai, Prekės parduodamos
už mažesnę kainą. Laikoma, kad užsakydamas tokias Prekes, Pirkėjas sutinka jas
pirkti nurodytomis aplinkybėmis ir ateityje negali reikšti reikalavimų ar
pretenzijų Pardavėjui dėl
Prekių pakuotės pažeidimų ar trūkumų.
5. Prekių garantijos
5.1. Prekėms galioja jų gamintojo suteikta kokybės garantija ir (ar) tinkamumo
naudoti terminas, kurių konkretus terminas (trukmė) ir (ar) kitos sąlygos,
įskaitant sąlygas garantijos netaikymui, nurodomos tokių Prekių aprašymuose,
ant Prekės pakuotės ir (arba) kartu su Prekėmis pateikiamose garantinėse
knygelėse. Jeigu tam tikroms Prekių rūšims gamintojo kokybės garantija nėra
suteikta, tokioms Prekėms galioja dviejų metų garantija pagal įstatymą ir
gamintojo komercinė garantija, kuri nepriboja ir nevaržo Pirkėjų teisių, kurias
įsigijus netinkamos kokybės prekę Pirkėjams nustato LR CK.
5.2. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi
prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
5.3. Pirkėjas supranta, kad Tinklapyje pavaizduotų Prekių spalva, forma ir (ar)
kiti parametrai gali neatitikti realių Prekės formų, spalvos ir (ar) kitų
parametrų dėl
Pirkėjo naudojamo įrenginio techninių savybių. Dėl
to, tuo atveju, jeigu Jums reikėtų išsamesnės informacijos, patarimo ar
nurodymų dėl
mūsų Prekių, prašome kreiptis tiesiogiai į Pardavėją el. paštu
info@feelwell.lt.
5.3. Kiekviena el. parduotuvėje parduodama prekė turi tam tikrą galiojimo
laiką, kurio konkretus terminas nurodomas ant prekės pakuotės.
5.4. Jeigu prekės pristatymo Pirkėjui metu yra pasibaigęs prekės galiojimo
laikas, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti
analogiškomis tinkamomis prekėmis arba sugrąžintų už pasibaigusio galiojimo
prekę sumokėtus pinigus.
6. Prekių grąžinimas ir keitimas.
6.1. Parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos,
grąžinamos ir (ar) atsisakoma Sutarties vadovaujantis taikytinais teisės aktais
bei šiose Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėse numatyta tvarka.
6.2. Pirkėjas, kuris yra Vartotojas, turi teisę, nenurodydamas priežasčių,
atsisakyti Sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per
14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės perdavimo (pristatymo) dienos.
Tuo atveju, kai Sutartis apima ir yra sudaryta dėl keleto Prekių įsigijimo,
kurios yra pristatomos Vartotojui atskirai, teisė atsisakyti Sutarties baigiasi
po 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų nuo dienos, kurią perduodama
(pristatoma) paskutinė Prekė pagal Sutartį.
6.3. Norėdamas atsisakyti Sutarties, Vartotojas turi pateikti Pardavėjui
laisvos formos Prekių grąžinimo prašymą bei prie jo pridėti Prekių įsigijimą iš
Pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Pirkėjo, kuris yra Vartotojas, pranešimas
apie Sutarties atsisakymą siunčiamas Pardavėjui el. paštu info@feelwell.lt
Norėdami informuoti Mus apie Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių pažeidimą,
turėdami klausimų, pretenzijų ar jei Jums reikalinga Mūsų pagalba dėl Prekių
pirkimo-pardavimo taisyklių aiškinimo ar jų taikymo, prašome kreiptis el. paštu
info@feelwell.lt arba paštu adresu MB „Feelwell“, J. Franko 25, Vilnius, LT-08431. Į Jūsų
paklausimus, gautus raštu, atsakysime per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų
nuo paklausimo gavimo dienos.
6.4. Šiame skyriuje nustatyta tvarka pateikęs Pardavėjui pranešimą apie
Sutarties atsisakymą, Pirkėjas, kuris yra Vartotojas, privalo savo sąskaita ne
vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią
pateikė Pardavėjui atitinkamą pranešimą, grąžinti Pardavėjui Prekę (jeigu ši
jau buvo jam perduota) išsiųsdamas ją (pasinaudojant kurjerio paslaugomis)
adresu MB „Feelwell“, J. Franko 25, Vilnius, telefonas +37061282025, el. paštas
info@feelwell.lt.
6.5. Pardavėjas privalo grąžinti visus iš Pirkėjo, kuris yra Vartotojas, gautus
mokėjimus, įskaitant Prekių pristatymo kainą jeigu ši buvo taikyta (išskyrus
papildomas išlaidas, atsiradusias dėl Pirkėjo pasirinkto, kito nei įprastai
pigiausio pristatymo būdo siūlomo Tinklapyje), nedelsiant, tačiau bet kuriuo
atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kurią
Pardavėjui buvo pranešta apie sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti Sutarties.
Pardavėjas grąžina Pirkėjui jo sumokėtą įmoką, naudodamas tokį patį mokėjimo
būdą, kokį pradinėje mokėjimo operacijoje naudojo Klientas, išskyrus atvejus
kai Pirkėjas sutiks su kitu Pardavėjo pasiūlymu. Pardavėjas gali negrąžinti
Pirkėjui jo sumokėtų sumų (Prekės kainos ir (ar) pristatymo išlaidų) iki tol,
kol Prekė nėra grąžinta Pardavėjui arba kol Pirkėjas nepateikia rašytinio
įrodymo, patvirtinančio aplinkybę, kad Prekė yra Pardavėjui išsiųsta
(atsižvelgiant į tai, kas įvyks ankščiau).
6.6. Pirkėjui grąžinant Prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
6.6.1. grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis
punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
6.6.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
6.6.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas
netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
6.6.4. grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo
gauta;
6.6.5. pateiktas Prekės įsigijimo dokumentas;
6.6.6. negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios
tyčia ar dėl
neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, atvira ugnimi,
aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos
Prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba Prekės naudotos netinkamai ar ne
pagal paskirtį.
6.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas
nesilaiko šiame skyriuje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Pirkėjas yra
atsakingas už Prekės vertę, sumažėjusią dėl
veiksmų / veiksnių / aplinkybių, nebūtinų tam, kad būtų buvę galima nustatyti,
koks yra Prekės pobūdis, savybės, komplektiškumas.
6.8. Pirkėjas, kuris yra Vartotojas, turi teisę per 14 (keturiolika)
kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos pakeisti Prekę analogiška kitokių
matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo Preke išskyrus Prekes, numatytas
šio skyriaus 6.12 punkte. Jeigu keičiant Prekę susidaro kainų skirtumas,
Pirkėjas privalo atsiskaityti su Pardavėju pagal perskaičiuotas Prekių kainas.
Pirkėjo reikalavimas pakeisti Prekę tenkinamas, jeigu yra tenkinamos visos šio
skyriaus 6.6 punkte numatytos sąlygos ir nėra kitų Taisyklėse numatytų
aplinkybių. Norėdamas pasinaudoti šia teise Pirkėjas turi pristatyti Prekę
Pardavėjui šio skyriaus 6.4 punkte nurodytu būdu ir pateikti originalius Prekių
įsigijimo dokumentus.
6.9. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų Prekių, Pardavėjas informuoja
Pirkėją ir Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo
atitinkamo pranešimo dienos, grąžinti Prekes Pardavėjui. Tokiu atveju taikomos
aukščiau aptartos kokybiškų Prekių grąžinimo nuostatos.
6.10. Jeigu Prekė grąžinama, remiantis šio Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių
skyriaus 6.1 – 6.7 punktuose nustatyta tvarka, arba pakeičiama kita Preke kaip
numatyta Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių 6.8 punkte, Pirkėjui tenka visos
Prekių grąžinimo išlaidos. Kai Pardavėjui yra grąžinama nekokybiška Prekė,
Prekių grąžinimo išlaidas Pirkėjui atlygina Pardavėjas.
6.11. Jeigu grąžinama Prekė su defektu, ją galite grąžinti Prekių
pirkimo-pardavimo taisyklių Šiame skyriuje nustatyta tvarka pateikęs Pardavėjui
pranešimą apie Sutarties atsisakymą, Pirkėjas, kuris yra Vartotojas, privalo
savo sąskaita ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos
dienos, kurią pateikė Pardavėjui atitinkamą pranešimą, grąžinti Pardavėjui
Prekę (jeigu ši jau buvo jam perduota) išsiųsdamas ją (pasinaudojant kurjerio
paslaugomis) adresu MB „Feelwell“, J. Franko 25, Vilnius, LT-08431.
tel.+37061282025, el. paštu: info@feelwell.lt. 6.4 punkte nurodytu būdu (su
prierašu: „Prekės su defektu grąžinimas“). Privalote grąžinti Prekę kartu su
Prekių pristatymo metu gautu pirkimo kvitu ir pastebėtų trūkumų aprašymu, taip
pat Jūsų laisva forma parašytu prašymu.
6.12. Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad tuo atveju, jeigu Sutarties pagrindu
įsigyjamos Prekės pagal CK 6.228 (10) 2 d. 5 p. taikytinų teisės aktų
reikalavimus yra priskirtinos prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir
kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
Pirkėjo, kuris yra Vartotojas, reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos
kokybės Prekę analogiškomis Prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Lietuvos Respublikos
civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas
tik gavus atskirą Pardavėjo sutikimą.
7. Pirkėjo teisės ir pareigos
7.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Tinklapyje šių Prekių pirkimo-pardavimo
taisyklių nustatyta tvarka.
7.2. Pirkėjas, kuris yra Vartotojas, turi teisę atsisakyti Sutarties šių Prekių
pirkimo-pardavimo taisyklių 6 skyriuje numatyta tvarka.
7.3. Sukūręs Tinklapyje savo Paskyrą, Pirkėjas įsipareigoja neperduoti
tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda
prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją el.
paštu: info@feelwell.lt.
7.4. Pirkėjas, naudodamasis Tinklapiu, įsipareigoja laikytis šių Prekių
pirkimo-pardavimo taisyklių, Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų
Tinklapyje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
8. Pardavėjo įsipareigojimai
8.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėse ir
Tinklapyje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Tinklapio
teikiamomis paslaugomis.
8.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Kliento privatumo teisę į jam priklausančią
Asmeninę informaciją, t. y. Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik
Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
8.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes jo nurodytu
adresu Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių 4 skyriuje nurodytomis sąlygomis.
9. Intelektinės nuosavybės apsauga
9.1. Prekių ar įmonių pavadinimai, nurodomi elektroninėje parduotuvėje, gali
būti prekės ženklai ir tokiu atveju intelektinė nuosavybė į juos yra ginama
teisės aktų nustatyta tvarka.
9.2. Elektroninės parduotuvės svetainės turinys yra feelwell.lt ar prekių
tiekėjų nuosavybė, saugoma įstatymų. Be feelwell.lt raštiško sutikimo kopijuoti
ar naudoti svetainę ar jos dalį draudžiama.
10. Asmens duomenys
10.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali užsiregistruodamas šioje
el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis.
10.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 9.1. taisyklių punkte numatytu būdu,
atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti
prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą,
pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį ir prekių pristatymo adresą.
10.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 9.2. punkte pateikti
Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Šio
sutikimo Pirkėjas bet kada gali atsisakyti informuodamas el. parduotuvės
administraciją el. paštu.
10.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų
pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad
Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai,
būtini prekių užsakymui įvykdyti.
10.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes,
įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
10.6. Pirkėjas turi teisę susipažinti su jo asmens duomenimis, teisę reikalauti
ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius jo asmens duomenis bei teisę
nesutikti, kad būtų tvarkomi duomenų subjekto asmens duomenys.
11. Privatumo taisyklės
11.1. Pirkėjas turi teisę nemokamai gauti informaciją apie Pirkėjo pateiktus ir
išsaugotus duomenis, juos keisti, blokuoti ar ištrinti kreipdamasis į Pardavėją.
11.2. Pirkėjas turi teisę gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo
asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kokiems duomenų gavėjams
teikiami ir buvo teikti bent per paskutinius vienerius metus kreipdamasis į
Pardavėją.
11.3. Pirkėjas turi teisę reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens
duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo
veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų kreipdamasis į
Pardavėją adresu: J. Franko, Vilnius, LT-08431 tel. +37061282025, el. paštu: info@feelwell.lt.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Šios Prekių pirkimo-pardavimo taisyklės yra sudėtinė ir neatskiriama
Taisyklių dalis. Klausimai, susiję su Prekių pirkimu Tinklapyje ir su Tinklapio
naudojimu, kurių nereguliuoja šios Prekių pirkimo-pardavimo taisyklės,
reguliuojami Tinklapio naudojimo tvarkoje ir (ar) kituose Taisyklių
dokumentuose. Esant neatitikimų tarp kitų, Taisykles sudarančių dokumentų ir
šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių, taikomos Prekių pirkimo-pardavimo
taisyklės.
12.2. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visi su Sutartimi susiję ar dėl jos vykdymo,
pažeidimo, nutraukimo ar negaliojimo kilę ginčai, pretenzijos ir (ar) nesutarimai
sprendžiami derybų keliu. Jeigu susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis,
ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, kaip
nurodyta Tinklapio naudojimo tvarkoje.
12.3. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į
Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl
feelwell.lt įsigytos prekės Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių
apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius,
el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto
svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos
tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS
platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
12.4. Pardavėjas turi teisę pakeisti, pakoreguoti ar papildyti Prekių
pirkimo-pardavimo taisykles Tinklapio naudojimo tvarkoje numatytu būdu, todėl
Pirkėjui teikiant Prekių užsakymą, bus taikomos Prekių pirkimo-pardavimo
taisyklės, galiojančios Prekių užsakymo pateikimo metu. Visais atvejais Pirkėjas
įsipareigoja su Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis susipažinti kiekvieno
Prekių užsakymo pateikimo metu, pažymėdamas nuorodą, kurioje nurodoma, jog su
Taisyklėmis susipažino. Tokiu būdu Pirkėjas patvirtina, kad perskaitė ir
suprato Prekių užsakymo metu galiojančias Tinklapyje pateikiamas Taisykles,
įskaitant aktualią Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių redakciją.
Saugumas
Kad būtų užtikrintas Jūsų duomenų saugumas pirkimo metu,
elektroninėje parduotuvėje feelwell.lt naudojamas SSL (angl. Secure Socket
Layer) saugaus ryšio sertifikatas, kurį suteikia tarptautinis elektroninio
parašo sertifikavimo centras "Comodo". Naudojant SSL sertifikatą,
informacija, siunčiama tarp lankytojo naršyklės ir feelwell.lt elektroninės
parduotuvės serverio, yra šifruojama, tokiu būdu užtikrinama maksimali
persiunčiamų duomenų apsauga. Todėl pirkti feelwell.lt parduotuvėje yra taip
pat saugu, kaip ir naudotis bankų paslaugomis.
Kodėl pas mus saugu pirkti?
Už prekes Jūs mokate pačioje banko internetinės bankininkystės
sistemoje, saugiame banko serveryje, suvedę į sistemą slaptažodžius ir kitą
informaciją, kurią žinote tik jūs.
Jūsų duomenų perdavimui naudojamas jau minėtas saugus SSL protokolas ir
128 baitų kodavimas.
Jei Jūsų banko duomenimis kokiu nors būdu pasinaudotų tam
teisės neturintys asmenys, dauguma bankų tokiu atveju prisiima visišką
atsakomybę ir atlygina nuostolius.
Patikimumo sertifikatas
feelwell.lt turi „Saugu Pirkti“ pasitikėjimo sertifikatą,
kuris užtikrina, kad el. parduotuvė:
- atitinka visus vartotojų teisių reikalavimus
- yra registruotas Juridinis asmuo arba registruotos veiklos savininkas;
- el. parduotuvėje pateikta informacija yra tiksli ir neklaidinanti;
- pateikti visi el. parduotuvės savininko rekvizitai;
- laisvai galima susisiekti su el. parduotuves aptarnaujančiu personalu.
- kiekviena el. parduotuvė, turinti „Saugu Pirkti“ patikimumo sertifikatą yra patikrinta pagal griežtus reikalavimus.